donderdag 22 september 2011

Uit de schaduw en in de zon



Heerlijk, zo'n lekker vrij dagje vandaag. Mooi weer, wel afspraken... Dat betekent dat ik ga fietsen naar Huizen en terug en naar Bussum en terug.
Er was veel zon, af en toe afgewisseld met schaduw van wolken en hoge bomen. Al fietsend dacht ik aan het liedje "Uit de schaduw".

Stap uit de schaduw en loop in de zon
Kijk om je heen en zie wat er komt
Je haalt uit elke nieuwe dag
Meer dan je ooit had verwacht

Morgen heb ik weer energie om te werken. En dat beloven veel uurtjes te worden.

Ik vind het filmpje trouwens heel leuk gemaakt. Ik hoop wel dat de maker inmiddels weer beter is.

2 opmerkingen:

Veiga zei

Stap uit de schaduw en loop in de zon
De zon is een element van het leven. Ik vond de post, het is altijd een plezier om hier te komen naar uw blog
groeten

PS: Als je terug gaat naar Portugal Ik zal blij zijn om u te verwelkomen

ern@zone zei

@Veiga: obrigada, espero o sol brilha pra sempre. E faz tudo feliz.