woensdag 24 augustus 2011

Reunie in Ede


Mijn basisschooltijd heb ik in Ede doorgebracht.
We hadden een erg leuke klas en een gezellige meester in de vijfde. Hij wist heel veel van de natuur, was vaak op de hei te vinden, ringde vogels en had eens een vleermuis mee naar school genomen. De zesde klas heb ik in Hoorn gedaan.

Twee van mijn klasgenoten uit Ede hebben het initiatief genomen om een reunie te organiseren. Wat leuk!! Eigenlijk weet ik niet hoe ze aan mijn adres gekomen zijn. Het kan geweest zijn via de website van mijn oude basisschool of via schoolbank.nl.
In september komt bijna iedereen bij elkaar. Ik heb er heel veel zin in.
Ik zag net nog dat ik een levensloop moet schrijven, die de meester van de vierde klas gaat voorlezen. En dan maar raden van wie de levensloop is. Zo leuk! Daar ga ik nu aan beginnen....

Kunnen jullie raden wie ik ben op de foto?

Geen opmerkingen: