zondag 21 augustus 2011

Nieuw

Ik hou van talen, dat is jullie vast al wel bekend. Af en toe ga ik ook in andere talen op dit blog schrijven. Op die manier blijf ik namelijk continu met vreemde talen bezig en gebruik ik ze ook buiten de vakanties om. In welke taal ik schrijf hangt helemaal van de dag af, wellicht ook van het onderwerp.
In het Nederlands en/of Portugees zal ik altijd een korte toelichting geven.

Ik ben heel benieuwd hoe dit me gaat bevallen. Ik verwacht zelf dat ik nu vaker met de talen die ik wil leren bezig zal zijn.

Misschien is het helemaal niet verstandig om meerdere talen naast elkaar te gaan gebruiken.
Ik ben benieuwd wat de talenliefhebbers onder jullie hiervan vinden. Raden jullie het me af (waarom dan) of is het juist een subliem idee (dat hoop ik)?

Geen opmerkingen: