dinsdag 9 september 2008

Ding 6 Spell with Flickr


"Vroeger" was ik bij yahoo-photo-sharing.
Maar dat hield op te bestaan, in 2007 las ik. Je kon je daarna aanmelden bij Flickr, maar ik begreep er niets van.
Ik dacht toen, laat maar zitten. Misschien ook omdat ik niet in het Nederlands bezig was.
Nu heb ik me aangemeld met mijn oude yahoo-account.
Heb een paar foto's geupload. Ik ga kijken hoe ik ze op mijn blog ga krijgen.
Erg leuk vind ik Spell with Flickr. Ik heb nog niet door hoe ik de letters kon opslaan, dus heb ik ze gekopieerd en opgeslagen via paint.
FD's Flickr Toys vind ik ook erg leuk, nu doe ik er nog niets mee - tijdgebrek - maar in de toekomst ga ik er wel wat mee maken.

1 opmerking:

Unknown zei

Je bent creatief. Via een fotobewerkingsprogramma kan het, maar als je op de Spell-pagina iets naar beneden scrolt zie je de html-code van jouw plaatje. Deze kopieer je in zijn geheel. Vervolgens maak je in Blogger een nieuw bericht aan en klik je boven het berichtenveld op "html bewerken". Daar plak je de hele code in. Klik op het tabblad daarnaast "Nieuw bericht" en je ziet het resultaat.